2018. március 10., szombat

Non stop







az éjszakáim mérgezett vergődések
tükörbe néző tanfolyamra járok -
nem járok nem
megyek sehova

a nappalaim mérgezett vergődések
kitéphetetlenül a zsigerekbe
furakodott gyűlölettől -
most épp a
gyűlölködőket gyűlölöm

állandóan nyitva vagyok mint egy
bukásra ítélt kis közért a
multik és a házhoz szállítás hóna alatt

de csak az alkoholisták járnak belém
a nyugdíjasok
és a kutyások
meg aki a nagy rohanásban
elfelejtett valamit

nyitva vagyok hogy
bejöhessen a világ
éjjel és nappal

rémálmok és rémlátomások
óceán-közepi szemétszigete -
a ti és a saját rémlátomásaim
Saragasso-tengere vagyok
üzeneteket sodrok a palackokba
de csak az alkoholisták
a kutyások
meg a feledékenyek kortyolják

az éjjeleim mérgezett vergődések
a nappalok is mérgezett vergődések
a legolcsóbb ajánlatok között a
kiszolgáltatottság áremelkedése

igen
félretettem neked a tegnapi kiflit
de ne mondd nekem -
tudom hogy drága vagyok








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése