2017. február 11., szombat

Átstartolási protokoll








tegnap este láttam, ahogy
a Hold előtt suhan el
Ferihegy felé egy utasszállító
repülőgép

pillanatnyi együttállás volt
épp jó szögből álltam
épp jó helyen
jókor nem pislogtam hiszen
egy pillanat volt az egész
huss és vége -

a legtöbb érintésünk ilyen
pillanatnyi együttállás
huss és vége
tartósíthatatlan hiába
ismételnéd az már egy másik -
ugyanazzal de nem ugyanakkor
ugyanott de nem ugyanazzal
már lecserélődtek a sejtjei -
ugyanakkor de egy évvel később
nem pont abból a szögből és
másik hámlást -
jó helyen de köztes
érintések koptató nyomán -
és mégis makacsul
egy pislogásnyi szünetben amikor
legalább nem látszik mennyire más -



tegnap este láttam, ahogy
a hold előtt suhan el
Ferihegy felé egy leszállni készülő
utasszállító repülőgép

elképzeltem, hogy nem ülünk rajta
hogy nem leszállni készülünk
hogy ha a mellkasodra hajtom a fejem
továbbra is ugyanúgy nekem
hangosítod ki a szívverdesésed

nem rögzítettem, látod
ez úgyis rögzíthetetlen -
egy pillanat az egész
huss és vége
elengedem hogy megragadjam
veled a következő
pillanatnyi együttállást amikor
gépi magányunk társasutazásán
egy másik ember tekintetében
mi is elrepülünk majd
a Hold előtt









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése