2016. május 11., szerda

Metropolisz (1.)


Fan Ho: Hongkong



áradása így:
tápáramkör-probléma
nélkül is megrázó




amit én itt, ahogy én itt
ahogy áhítom a hajdani
ködbe vesző, két kézzel evező régit -
                                                  hamis én

az enyészetben az éhet
ahogy érint meg a részek
ízében a hajdani képjel reklám szószóró
                                                       feketemisém

amit éhel, az a képjel
fényjégbe fagyó reklám, szó
nézz fel, viszi szó viszi kocsmába örömbe a
                                                                fúló mába

nem okul, nem, konokul hull
ahogy áhítom a hajdani
ködbeveszőt - aki ide menekülne a neonéj
                                                         ragyogásába

amit én itt, ahogy én itt
amit ő itt áhítana: rémít
                                hiszen élem -

az enyészetben az éhet
beszivom a szuszogó gépet
                                megfojt örömében.





egymásra tolult
dagályban éhek, vágyak -
merülő város




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése